Människor alltså

Vad är det för fel på vissa människor. Såg på programmet om Ullared och vissa börjar man ju fundera vilken planet dem kommer ifrån egentligen. Någon som såg programmet? Favoriterna var ju helt klart damerna i sina bästa år från Göteborg. Haha, den energin skulle man vilja ha när man blir äldre, och även nu ibland faktiskt. Och makeupartisten var så otroooligt cool. Min nya idol! (Inte seriös). Nej, men det är roligt att se på såna program och se vad det är för människor som bor i skogarna i Sverige.

Åkte ner till danssalen och gjorde lite ny koreografi till på onsdag. Var på världens danshumör när jag åkte dit och jag var kreativ i ungefär en halvtimme, sen blev jag trött och åkte hem. Haha, blir nog en till sväng dit imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0