En dag med klass 2...

Det kan verkligen tära på självförtoendet att vikariera en hel dag med en skolklass. Det kan komma ord från barnen som många gånger inte alltid är så trevliga. Jag vill inte låta som någon gammal tant som säger att "på min tid var allt mycket bättre och bla, bla" men jag tror verkligen inte att man kunde alla dem här orden och svordomarna när jag var i åttaårsåldern. Barn idag växer upp alldeles för fort. 

Hade världens huvudvärk när jag kom hem så det blev ingen ridlektion idag. Tråkigt! Men hade fått ett brev från Sälen idag så det muntrade upp och jag kände mig mycket bättre. Fick ett erbjudande om att köpa vinterkängor till säsongen så nu skall jag bara leta upp dem i en affär och hitta rätt storlek så jag kan beställa dem. Sen är jag redo för vintern! Eller då är en del på att göra-listan avklarad... :)


Kommentarer
Postat av: julia

de höga skorna va ju nästan snygga! :P

2009-10-19 @ 12:50:56
URL: http://juliasofiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0