Jag är en pensionär

Jag fick ett sms från Anna där hon skrev att hennes syster också tycker om marabou med frukt och mandel. Haha! Det är min favorit och alla säger att det är tantgodis. Jag tror jag började äta den för att jag inbillade mig att den var lite nyttigare och jag tror fortfarande lite på den teorin. Russinen och nötterna tar ju upp plats där det skulle ha varit choklad om det var ren mjölkchoklad. Haha, värdelöst vetande men ganska roligt ändå. När jag ändå avslöjar mina godisvanor kan jag ju passa på att berätta att jag även tycker om marmeladkulor. Kan det bli mer pensionärsvarning på mitt favoritgodis? Får bli skärpning på det här!


Kommentarer
Postat av: julia

duktig flicka

2009-10-06 @ 21:39:24
URL: http://juliasofiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0