Michael Jacksons hårstrån till salu

Läste i Klick att tolv hårstrån från Michael Jackson hade sålts i London för tusen kronor styck. Först tänkte jag, att gick det inte rykten om att MJ hade peruk men sen läste jag vidare och det visade sig att säljaren har haft dem här hårstråna sedan 1984 och nu bestämt sig för att sälja dem. Nog för att jag är ett Michael Jackson fan men är inte det här lite väl? Skulle man rama in dem då och ha dem på väggen? Och vem skulle tro en om man sade att man hade hårstrån från Michael Jackson i en ram på väggen i sitt rum? Lite mysko.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hum mysko! och jobbigt att köpa ett så dyrt hårstrå och sen tappa bort det som är mycket lätt att göra med hårstrån! ;D haha Och ja som du säger, vem fan skulle tro det? kan ju vara från vem som hellst. och vad säger att hårstårna verkligen är från han? d; Nej, inget jag skulle köpa! :D

2009-10-25 @ 19:23:16
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Dana

fin bakrund

2009-10-26 @ 13:32:23
URL: http://onlydana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0