Nightmares

Måste bara berätta om mina mardrömmar jag hade inatt. Den första handlade om att jag och min familj skulle fly från någonting och jag var tvungen att lämna min lilla hund hemma. Den andra drömmen handlade om att en av mina bästa vänner tappade allt sitt hår och det var bara kaos i båda drömmarna. Vaknade upp med en stark obehagskänsla imorse och det kändes som att jag hade gråtit i sömnen.

Ägnade mig åt amatörmässig drömtydning sen när jag vaknat till och jag tror jag kom fram till en ganska realistisk förklaring till mina mardrömmar. Båda handlade om att bli av med något och jag tror att jag börjar få lite separationsångest för att lämna mina familj och vänner här hemma för att snart åka till Sälen. Hur skall jag klara mig utan mina underbara vänner här hemma? Självklart kommer man få många nya vänner och dem andra kan ju komma och hälsa på men det blir ändå inte samma sak. Men mitt största problem, min hund! Jag kommer längta ihjäl mig efter henne, tur att jag har en så snäll familj som vill ta hand om henne medan jag är borta. 
 



Min lilla bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0