Showdans!

Jäklar, vad kul det var idag på dansen! Allt flöt på superbra och uppvärmningen satt. Äntligen! Förstår inte varför det alltid skall vara ett sånt problem med uppvärmningar. Koreografierna till danserna får jag hur mycket idéer som helst till men uppvärmningarna blir nästan alltid likadana vilket inte är så väldans roligt.

 

Dansen gick hur som helst jättebra och tjejerna var hur duktiga som helst. Fick många nya idéer när jag såg dem dansa. Det senaste tillskottet till koreografin skall vara att de sitter i trappan på uppvisningen när publiken kommer in och sen skall de dansa ner till scenen. Har redan en massa idéer till den nya ”trappdansen”.

Fick veta idag att uppvisningen är flyttad en vecka framåt så jag hoppas verkligen att vi fortfarande är hemma då, skulle vara så tråkigt att missa uppvisningen. Kom även på att jag och Julia har städvecka den här veckan på Träningshus1 där vi jobbar med dansen. Men jag tyckte ändå att det såg någorlunda rent ut när jag kom dit och fick senare reda på att vi nu äntligen har fått städhjälp! Så det blir bara en snabbstädning imorgon.

Orkade mig till styrkan efter dansen men det var verkligen tungt vissa gånger. Känner att jag inte har någon kraft kvar alls i kroppen så jag kan somna med gott samvete nu.

God natt!



Vår älskade danssal







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0