Tandläkaren

Uuh, jag ryser bara av ordet. Var där idag och jag hatar att gå till tandläkaren. Tog ut min tandställning för tre år sedan och jag förknippar bara tandläkaren med smärta och ännu mer smärta... och sen till slut fina tänder :) Idag var det bara kontroll, tog bara några minuter och jag skall inte tillbka förrän om två år. När man hade tandställning var man där en gång i månaden och klippte och fixade i allt skrot som man hade i munnen. Jag tycker verkligen synd om dem som har tandställning, jag kommer ihåg att jag åt ipren i en vecka när jag fick den för det gjorde så ont, men man får försöka stå ut och tänka på vilket fint leende man får sen!

Kommentarer
Postat av: malin

hihih nu hittade jag hit!



tandställning är ju superkuL! NOT

2009-11-05 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0