All alone i stugan

Rolig kväll igår som började i 33an med Super mario, fortsatte till 27an för förfest och slutade med p-kväll på HC. Ledig idag. Vaknade klockan tolv. det var ett tag sen jag sov så länge. Arbetsveckorna här uppe är oftast jobba sex dagar, ledig två, så det är väldigt skönt att få sova ut dem lediga dagarna. Det känns inte som att man tillbringar så mycket tid i stugan heller. Man går till jobbet halv åtta och nu när liftarnas öppettider har förlängts så är man inte hemma från jobbet förrän vid halv sex. Då är det bara direkt in i duschen, äta och sen ut på äventyr. Är man ledig så är det oftast någon annan som också är ledig så då är man ute i backen hela dagen. Men det är ju precis så det skall vara! Jag är inte här för att vara hemma i stugan :) Idag är jag dock ledig själv så jag får försöka hitta på något att göra. Kanske nätshoppa lite? Haha! Har sånt extremt shoppingbehov just nu. Skall iallafall kolla igenom kokboken som jag fick av mamma och pappa när jag åkte upp. Nu skall jag börja laga lite riktig mat, potatisgratäng kanske... Eller skall man börja med något enklare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0