2 januari

-18 här i Sälen idag... Det var kallt att jobba och inte alls många som åkte. Nere på knappliften Sydpolen hade jag pingvinerna som enda sällskap. Men imorgon skall jag jobba på Falken och Orren som ligger precis vid Gustavbacken och där händer det lite mer, så det blir roligt!

Håller på att koka ris nu, får se hur det går. För två veckor sedan lärde jag mig att koka potatis och nu ris, matlagningen går framåt! Men jag är faktiskt inte den enda som är helt värdelös i köket, jag tror vi är ganska många som lever på färdigmat.

Kom på att jag inte har visat några bilder på hur vi bor här i gamla personal, hittade några av Julias bilder på datorn så här får ni dem!


Mitt och Julias rum, min sida är faktiskt städad nu. :)











































Hallen.

Nu krånglar mitt internet med bilderna men får försöka visa fler imorgon.

Ikväll tror jag det blir HC så skall kasta mig in i duschen så fort den blir ledig och riset kokat klart!

Saknar er därhemma! Bara att ringa när ni vill!

Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0