Blåsigt värre...

Det har blåst helt sjukt mycket idag! Det blåste 24 meter i sekunden uppe på toppen så vår lift har stått stilla hela dagen. I början kändes det rätt skönt men dagen har varit ganska seg när det knappt har funnits något att göra. Vi fick vara fyra stycken på sydpolen, en knapplift, där man i vanliga fall bara är en.

Måste berätta en rolig sak också. Kollade igenom min mail när jag kom hem och såg att jag fått reklammail från skistar. Vet inte varför jag får såna, måste ha skrivit min mailadress någon gång när vi var här på semester förut. Det här mailet handlade om att det just nu fanns väldigt billiga boenden. Hallå! Jag bor redan här! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0