Förvånad liftpersonal

Riktigt rolig dag på jobbet idag. Idag var det sjätte jobbdagen och nu skall jag vara ledig i tre dagar. Blev så förvånad när Magnus kom till liften idag och det tog ett tag innan jag verkligen fattade att det var han. Tänkte att vad är det för en galning som kommer och hoppar på mig men det kändes så bra att träffa någon man känner hemifrån.

Igår fick jag den efterlängtade påsen med mellandagsreashoppingen som mamma fyndat till mig! Blev så glad! Tusen tack!

Ikväll blir det HC och imorgon blir det snowboardåkning i här i backarna i Lindvallen.

På fredag kommer Anna hit och bor med mig i flera dagar. Det kommer bli så sjukt kul!!

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg imorgon om hur en vanlig dag på jobbet ser ut här, så nu har ni något att se fram emot här på bloggen.

Saknar alla därhemma! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0