Lycka

Jag är så otroligt lycklig och tacksam för att jag är här i Sälen. Det känns verkligen som att man behövde ett sånt här avbrott och jag har växt så mycket i mig själv. Stärkt mitt självförtoende och lärt känna så många underbara människor.

Ibland när man får öppna uppe på bergstation så kan man se solen gå upp på andra sidan berget och snön bara gnistrar över hela fjället. Kan man känna annat än lycka just då? Världens bästa arbete! Eller som idag när man får tillbringa hela sin lediga dag med superkompisar i backen?

Innan jag åkte hit trodde jag att det svåraste skulle vara hemlängtan. Självklart saknar jag familj och vänner hemma men man har så roligt hela tiden så man hinner knappt ha någon hemlängtan. Ångrar verkligen inte detta äventyr för en sekund och det är något som jag kommer att minnas hela livet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Såg din kommentar! Kul att höra att du har det bra där borta! :) Jag hade gärna gjort nåt sånt om jag haft råd men nu har jag nästan blivit av med jobbet pga nedskärningar så jag får sitta hemma tills jag har råd :P

2010-01-27 @ 09:37:23
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0