Sälenmusik

Ingen bra dag på jobbet idag. Det kändes som att ingenting gick som det skulle för mig men det som är så bra är att det är ingen som klandrar en om man gör fel. Man stannar kvar allihopa tio minuter extra och hjälps åt med problemet. Får skaka av mig det här nu och ladda inför en ny jobbdag imorgon. Peppar mig själv med äkta Sälenmusik! Har verkligen fått en helt annan musikstil här. Igår satt vi och lyssnade på gammal dansmusik och det var verkligen länge sen man lyssnade på det! Men just nu är jag helt inne i Sälenmusiken! Tänkte visa lite vad som spelas flitigt när man kommer hem efter jobbet och på förfesterna. :)




"Highway man" Hoffmaestro



"Don't stop believing" Journey
Den här låten vaknade jag till mitt i natten förut och blev livrädd för jag trodde att det var någon som satt i vårat vardagsrum och spelade. Men det var bara grannarna. Det är så sjukt lyhört här så man kan knappt avgöra om det är här det spelas musik eller i någon av stugorna bredvid. Men det är lite så det skall vara tycker jag. Det hör till! Och sen behöver man inte fixa egen musik på kvällarna, det gör grannarna!




"Young dad" Hoffmaestro
Vår roomies favorit! Älskar den här låten! Man kan inte bli annat än lycklig. :)


"Sexy bitch" David Guetta, Akon
Såklart att den här låten spelas här med!

Pussar från ett snöigt Sälen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0