Tillbaka

Dags att börja skriva igen efter ett juluppehåll! Julen har varit supermysig med familjen i husvagnen i Tandådalen. Mycket god mat och fina julklappar! Hann även bli en hel del åkning i backen och en rejäl vurpa. Familjen åkte hem igår och här i Sälen började nyårsfirandet. Jag firade nyår hos en kompis med trerättersmiddag och sen stugfest för att sedan gå till backen vid tolvslaget och titta på fackeltåg och raketer. Det blev en super nyårsafton! Men idag är jag trött... Imorgon skall jag bort till 303:an och jobba och sen blir det utgång på kvällen.

Har märkt att min blogg ser lite tråkig ut, skall försöka börja ta lite mer bilder!

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0